Rutiner

Hejsan!
 
Så, Äntligen är skolan igång, tillbaka till alla rutiner!
 
Maten planeras med 6 mål om dagen med Frukost, Mellis, Lunch, Mellis, Middag, Kvällsmål på schemat. Jag har som mål att gå ner i vikt (Deffa) så jag äter endast 1300kalorier per dag. Jag försöker då minska mitt kolhydrat intag och äter mer utan proteiner och grönsaker. Enda gången jag egentligen äter kolhydrater är när innan jag ska träna för att få energi. Har även köpt in massa nyttiga ingredienser som jag kommer ta kort på och lägga upp här på bloggen . 
 
 
Äntligen funkar det att planera maten ocks. Ingen glass eller chips som slinker ner här och där utan  kör på clean eating igen. Träningarna har också börjat och nu kör jag endast gym och skott träning. Jag har fått börja springa också och jag tror aldrig jag varit så glad över att kunna springa 500m! haha jag har inte kunnat göra det på 8mån så när jag nu klarade det utan det minsta ont i knät så blev jag överlycklig. Blir nog spring intervaller idag då jag kommer springa 400m, gå 200m osv 2-3 gånger beroende på hur det känns i mitt knä.
 
Imorgon kommer mitt gymprogram vara klart och kommer till stor del endast innehålla överkroppsövningar, mest bål och rygg om jag förstått det rätt.  (jag lägger upp programmet på bloggen sen ifall någon vill ta del av det) Det blir för det mesta just dessa övningar då jag redan kör, ben och rumpa 3-4ggr i veckan (sjukgymnasik)
 
Jag ska försöka ta fler bilder, främst på min mat och lite när jag tränar så ni har något kul att titta på och få motivation hehe
 
Peace ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0