Long time, no see

Hej allihopa, eller alla som fortfarande kollar in på bloggen :) 
 
Först och främst vill jag säga att jag blir oerhört glad när jag ser att folk kommer in på bloggen och även kommer fram till mig i verkligheten och frågar varför jag inte bloggar längre.  Det var ett tag sen, lite över 2 månader sen jag skrev här sist och det finns det många olika faktorer till varför det inte blivit någon bloggning alls. 
 
Några av dessa är :
1. Jag har börjat plugga på KTH (Kungliga Tekniska Högskolan) så jag är där under större delen av dagarna. Det tar 1,5 timme enkelresa dit och det är väldigt mycket plugg så har varit tvungen att satsa på det.
 
2. Jag har inte fått träna de senaste 4 månaderna utan har endast kört rehab och enklare form av cardio. Detta har resulterat i att jag tappat både motivationen och lusten till att skriva något då det ändå bara varit samma sak, dag ut och dag in.
 
3. Det har gått dåligt med kosten och har haft problem med att hålla kosten när jag varken fått träna eller haft motivationen. 
 
4. Jag har prioriterat annat helt enkelt, bla varit en hel del aktiv i SAUF Södertälje ( Syrianska-arameiska ungdomsföreningen i Södertälje)
 
 
Men nu är jag tillbaka. Ingen vet riktigt hur de ska fixa min rygg då den vägrar bli bättre även om jag har fått testa det mesta så idag fick jag äntligen tillåtelse att börja styrketräna igen. Jag skulle ändå börja även om jag inte fick tillåtelse för jag har avstått från träning i 4 månader utan resultat så det har inget med att jag tränar fel att göra. 
 
Jag har fått tips om ett  träningsprogram på Styrkelabbet att följa och kände att det skulle vara ett bra program att följa som en nystart.  Nedan ser ni hur pass 1 ser ut. Resten av träningprogrammet kommer senare ikväll. Detta ska följas i 4 veckor innan jag förmodligen gör ett eget program som jag alltid tidigare gjort
 
Jag har förövrigt även börjat deffa igen. Jag började redan i fredags tillsammans med en vän men eftersom påskfastan för ortodoxa började denna vecka har själva deffen fått stå lite vid sidan om då det är svårt att få i sig tillräckligt med protein
 
 
Ni får ursäkta dåliga bilder men har bråttom till gymmet så ni får nöja er. Jag lovar att längre fram kommer bättre bilder komma ut med bättre kvalité

RSS 2.0